To bi bilo to. Isteklo nam je vreme. Ima li pitanja? Ovo su najčešće rečenice koje ćete čuti na kraju prezentacije, ali su ujedno i završeci koji na publiku ostavljaju najslabiji utisak. Ljudi imaju tendenciju da zapamte prvu ili poslednju informaciju koju čuju i zato je neophodno da imate snažan početak i završetak prezentacije. Kada završavate prezentaciju obratite pažnju na sledeće stvari: Ako najavite kraj (npr. da sumiram, za kraj ću reći, završiću sa itd.), onda se pobrinite da zaista završite u poslednjih 30-ak sekundi. Mnogi slušaoci će vam pokloniti još samo toliko vremena pre nego što počnu da planiraju ostatak dana ili pomisle o paljenju cigarete. Na poslednjem slajdu ostavite svoje kontakt informacije (zajedno sa svojim imenom). Neko će možda poželeti da vas kontaktira da mu preporučite literaturu ili slično. Ako delite handout-e, možda je najbolje da ih ostavite za kraj. Možete da ih podelite ili ostavite na stolu. Koga zaista interesuju informacije, uzeć...